Sipos Tünde, tanát, tréner,mediátor; PhD hallgató, szakmai önlletrajz, publikációk, előadások

Lépjen velünk kapcsolatba!

Személyes adatok

Név:Sipos Tünde
Születési adatok:Kaposvár, 1970. 11. 15.
Lakcím:7635 Pécs, Bálicsi út 93.
Telefon:72-224-603
Családi állapot:férjezett, 2 gyermek Áron (1994) András (2001)

Munkahelyek

1997- Forlong Szervezeti Tanulást Fejlesztő Bt., tréner, mediátor
1988-1989. Dél-Balatoni Kulturális Központ

Tanulmányok

2004-2007: PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola Kommunikáció Doktori Program – Abszolitórium
1990-1995: JPTE Bölcsészettudományi Kar: magyar-művészettudomány szak, színház specializáció, középiskolai tanár diplomával

Továbbképzések

2006. Az NLP mint a hatékony coaching kreatív módszere (120 óra)
2004. Tudati Technológia képzés – Tudati Technológiai Tréner (32 óra)
2002. Mediáció a szociális intézményekben. Személyiségfejlesztő foglalkozás (27 óra)
2000. NLP Master Practitioner képzés (120 óra)
2000. NLP practitioner képzés (120 óra)
1997. Felsőfokú drámajáték-vezető szakképzés (90 óra)

Kutatási terület

Interperszonális kommunikáció
Szociálpszichológia
Mediáció és konfliktuskezelés

Nyelvtudás

Angol nyelv középfok C típusú nyelvvizsga

Fontosabb publikációk

Sipos Tünde: Kaméleonok a tárgyalóasztalnál. A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére. In: Vezetéstudomány. XLIV. évf. 2013. 4. szám.

Sipos Tünde: Konfliktusok nyolctól négyig: A munkahelyi konfliktuskezelés kudarcainak főbb tényezői. In: Humánpolitikai Szemle. 2012. február. 55-60. o.

Sipos Tünde: Az udvariatlanság bajnokai – Az ügyfélszolgálati kommunikáció legsúlyosabb vétségei az énkép fogalma felől közelítve. In: Humánpolitikai Szemle. 2010. március. 39-44. o.

Sipos Tünde – Héder Sándor: Az alázatos automata visszavág – a fenntartható fejlődésről szóló szimulációs játék (keserű) tapasztalatai. In: ÖKO. 2009. XII. évfolyam 1-4 szám. 116-124. o.

Sipos Tünde: Konfliktuskezelés és mediáció ma Magyarországon: avagy: perkedvelő perlekedők. In: Könyvtári Figyelő 2009. 3. szám. 441-446.

Sipos Tünde: Érdek, érték, megértés. A konfliktusfeloldás értékfeltáró szakaszának nyelvi, pszichológiai és kommunikációs nehézségei. In: Értékek és normák interdiszciplináris megközelítésben. (szerk: S. Nagy Katalin – Orbán Annamária) Gondolat, Bp., 2008.

Konferencia előadások

“Énképek és érzések: A professzionális ügyfélszolgálati kommunikáció egy szelete”. V. Ügyfélszolgálati Konferencia, Kecskemét, 2009. október 20-22.

“Halálugrás telefonnal” avagy Mit tanulhatunk a meggyőzéstechnika klasszikusaitól? III. Ügyfélszolgálati Konferencia, Hortobágy, 2007. október 3-5.

“Miért sír a telefon?” Két paradoxon a Call Centeres kommunikációból. Közüzemi szolgáltatók II. országos konferenciája, 2006. szeptember 20-22., Zalakaros, Men-Dan Hotel

Érdek, érték, megértés. A konfliktusfeloldás értékfeltáró szakaszának nyelvi, pszichológiai és kommunikációs nehézségei. Értékek és normák interdiszciplináris megközelítésben – konferencia 2006. szeptember 8-9.

SZAKMAI TAPASZTALATOK

Módszer specifikus képzettségek

 KépzettségA képzettség rövid ismertetése
1.2006. Az NLP mint a hatékony coaching kreatív módszere (120 óra)Az egyéni és a csapatcoaching módszereinek NLP által továbbfejlesztett módszerei, valamint azok gyakorlati alkalmazása a képzések során
2.Tudati Technológiai Tréner (32 óra)A ThinkFast módszerrel történő energiaszint felmérése, majd a hatékony tanulást támogató fejlesztési program összeállítása.

 

Szakmai továbbképzés 2004 után

1.2006. Az NLP mint a hatékony coaching kreatív módszere (120 óra)Az egyéni és a csapatcoaching módszereinek NLP által továbbfejlesztett módszerei, valamint azok gyakorlati alkalmazása a képzések során

 

Önismereti képzés

1.2002. Mediáció a szociális intézményekben. Személyiségfejlesztő foglalkozás (27 óra)
2.2000. NLP Master Practitioner képzés (120 óra)
3.2000. NLP practitioner képzés (120 óra)
4.1997. Felsőfokú drámajáték-vezető szakképzés (90 óra)

 

Kompetenciafejlesztési tapasztalat

A képzés megnevezése

A képzés megbízója

Tréneri óraszám

Kommunikációs tréningIndustrial Technique Kft. (2012.)16 óra
Kommunikációs tréningRigler System Kft. (2013.)4 óra
Kommunikációs tréningWarema Magyarország Kft. (2012.)16 óra
Kommunikációs tréningBiokom Kft. (2012.)8 óra
Kommunikációs tréningExxonMobil Üzletsegítő Központ Magyarország Kft. (2010.)8 óra
Kommunikációs tréningPécs TV Kft. (2002. 2003.)8 óra
Kommunikációs és tárgyalástechnikai tréningYouth Origami Modellprogram (2012.)16 óra
Kommunikációs és ügyfélszolgálati képzésTarr Kft. (2009. 2011.)16 óra
Kommunikációs és ügyfélszolgálati képzésPÉTÁV Kft. (2012.)24 óra
Ügyfélszolgálati munkatársak egyéni fejlesztése, coachingTarr Kft. (2009. 2010. 2011. 2012. 2013. 2014. )182 óra
Értékesítési tréningTarr Kft. (2011. 2012.)32 óra
Kommunikáció és befolyásolásSauflon Magyarország Kft. (2013.)16 óra
Kommunikáció és befolyásolásTarr Kft. (2013.)16 óra
Kommunikáció és befolyásolásKik Egyesület (2014.)4 óra
Prezentációs tréningMKB Bank ZRt. (2007.)8 óra
Prezentációs tréningInvitel Távközlési Zrt. (2010.)32 óra
Konfliktuskezelési tréningPTE – Illyés Gyula Főiskolai Kar (2011.)25 óra
Konfliktuskezelési tréningPécsi Székesegyház Nagycsaládos Egyesület (2013.)30 óra
Konfliktuskezelési tréningTÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat (2013)Akkreditált PL-871230 óra
Agressziókezelés kommunikációvalTÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat (2014)60 óra
Ifi Mediátor – Iskolai mediációs képzésTÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat (2014.)Akkreditált PL-876942 óra
Mediációs esetmegbeszélésTÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat16 óra
A belső világ menedzselése – StresszkezelésBiokom Kft. (2007)8 óra
Stresszkezelő tréningE.On Hungária Zrt. (2008.)112 óra
Stresszkezelő és szubjektív jóllétet fokozó tréningBonafarm Zrt. Bóly Zrt. (2011.)20 óra
Stresszkezelő és szubjektív jóllétet fokozó tréningPaks Város Önkormányzata. (2012.)8 óra
Önismereti tréningPTE – Illyés Gyula Főiskolai Kar (2010.)16 óra
Írásos kapcsolattartók képzésePécsi Vízmű Rt. (1998.)16 óra
Írásos kapcsolattartók képzéseE.ON Hungária Rt. ÉDÁSZ Rt. TITÁSZ Rt. (2000. 2001.)32 óra
Írásos kapcsolattartók képzéseE.ON Hungária Rt. ÉDÁSZ Rt. TITÁSZ Rt. (2000. 2001.)32 óra
Írásos kapcsolattartók képzéseTarr Kft. (2011. 2012.)32 óra
Telefonos ügyfélszolgálati tréningÉDÁSZ Rt. (1998. 2000. 2001.)90 óra
Telefonos ügyfélszolgálati tréningDDGÁZ Rt. (2000. )16 óra
  ∑ 950 óra

 

Tréner és moderátor-fejlesztési tapasztalat

A képzés megnevezéseA képzés megbízójaTréneri óraszám
Belső trénerek képzése
Le a kalappal I.
Le a kalappal II.
Le a kalappal III.
Szerelői akadémia
Egy arccal az ügyfél felé
A belső trénerek képzését követően coaching
E.ON Hungária Zrt.
(2000. 2001. 2002. 2005.)
120 óra

 

A fenti táblázatban referenciáink között csupán a jelentősebbeket tüntettük fel, részletes referencia listánk egy bővebb táblázatban olvasható.

Tisztelt Látogató! Honlapunk a felhasználói élmény fokozása érdekében - az EU jogi előírásaival összhangban - sütiket (cookies) használ. Csak akkor használja a honlapot, ha ezt tudomásul veszi, elfogadja. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás