Személyes adatok
Név: | Sipos Tünde |
Születési adatok: | Kaposvár, 1970. 11. 15. |
Lakcím: | 7635 Pécs, Bálicsi út 93. |
Telefon: | 72-224-603 |
Családi állapot: | férjezett, 2 gyermek Áron (1994) András (2001) |
Munkahelyek
1997- Forlong Szervezeti Tanulást Fejlesztő Bt., tréner, mediátor
1988-1989. Dél-Balatoni Kulturális Központ
Tanulmányok
2004-2007: PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola Kommunikáció Doktori Program – Abszolitórium
1990-1995: JPTE Bölcsészettudományi Kar: magyar-művészettudomány szak, színház specializáció, középiskolai tanár diplomával
Továbbképzések
2006. Az NLP mint a hatékony coaching kreatív módszere (120 óra)
2004. Tudati Technológia képzés – Tudati Technológiai Tréner (32 óra)
2002. Mediáció a szociális intézményekben. Személyiségfejlesztő foglalkozás (27 óra)
2000. NLP Master Practitioner képzés (120 óra)
2000. NLP practitioner képzés (120 óra)
1997. Felsőfokú drámajáték-vezető szakképzés (90 óra)
Kutatási terület
Interperszonális kommunikáció
Szociálpszichológia
Mediáció és konfliktuskezelés
Nyelvtudás
Angol nyelv középfok C típusú nyelvvizsga
Fontosabb publikációk
Sipos Tünde: Kaméleonok a tárgyalóasztalnál. A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére. In: Vezetéstudomány. XLIV. évf. 2013. 4. szám.
Sipos Tünde: Konfliktusok nyolctól négyig: A munkahelyi konfliktuskezelés kudarcainak főbb tényezői. In: Humánpolitikai Szemle. 2012. február. 55-60. o.
Sipos Tünde: Az udvariatlanság bajnokai – Az ügyfélszolgálati kommunikáció legsúlyosabb vétségei az énkép fogalma felől közelítve. In: Humánpolitikai Szemle. 2010. március. 39-44. o.
Sipos Tünde – Héder Sándor: Az alázatos automata visszavág – a fenntartható fejlődésről szóló szimulációs játék (keserű) tapasztalatai. In: ÖKO. 2009. XII. évfolyam 1-4 szám. 116-124. o.
Sipos Tünde: Konfliktuskezelés és mediáció ma Magyarországon: avagy: perkedvelő perlekedők. In: Könyvtári Figyelő 2009. 3. szám. 441-446.
Sipos Tünde: Érdek, érték, megértés. A konfliktusfeloldás értékfeltáró szakaszának nyelvi, pszichológiai és kommunikációs nehézségei. In: Értékek és normák interdiszciplináris megközelítésben. (szerk: S. Nagy Katalin – Orbán Annamária) Gondolat, Bp., 2008.
Konferencia előadások
„A főnökök már a bőrünk alatt vannak! – Milyen hatással vannak a munkahelyi hangulatok a fizikai egészségre?” (Egyéni egészség – szervezeti teljesség. IV. Dél-Dunántúli Humánerőforrás Konferencia, Pécs, 2019. 05. 21.)
„Munkaerő-piaci kincs, ami nincs: az önmotivált ember”. („Harc a munkaerőért.” III. Dél-Dunántúli Humánerőforrás Konferencia, Pécs, 2018.)
„Lojalitás, dolgosság, boldogság – A happy productive worker kutatások meglepő eredményei és azok sikeres alkalmazása a gyakorlatban.” („Maradj a sikerig és azon túl is!” II. Dél-dunántúli regionális humán erőforrás konferencia, 2017.)
„Énképek és érzések: A professzionális ügyfélszolgálati kommunikáció egy szelete”. V. Ügyfélszolgálati Konferencia, Kecskemét, 2009. október 20-22.
„Halálugrás telefonnal” avagy Mit tanulhatunk a meggyőzéstechnika klasszikusaitól? III. Ügyfélszolgálati Konferencia, Hortobágy, 2007. október 3-5.
„Miért sír a telefon?” Két paradoxon a Call Centeres kommunikációból. Közüzemi szolgáltatók II. országos konferenciája, 2006. szeptember 20-22., Zalakaros, Men-Dan Hotel
Érdek, érték, megértés. A konfliktusfeloldás értékfeltáró szakaszának nyelvi, pszichológiai és kommunikációs nehézségei. Értékek és normák interdiszciplináris megközelítésben – konferencia 2006. szeptember 8-9.
SZAKMAI TAPASZTALATOK
Módszer specifikus képzettségek |
||
Képzettség | A képzettség rövid ismertetése | |
1. | 2006. Az NLP mint a hatékony coaching kreatív módszere (120 óra) | Az egyéni és a csapatcoaching módszereinek NLP által továbbfejlesztett módszerei, valamint azok gyakorlati alkalmazása a képzések során |
2. | Tudati Technológiai Tréner (32 óra) | A ThinkFast módszerrel történő energiaszint felmérése, majd a hatékony tanulást támogató fejlesztési program összeállítása. |
Szakmai továbbképzés 2004 után |
||
1. | 2006. Az NLP mint a hatékony coaching kreatív módszere (120 óra) | Az egyéni és a csapatcoaching módszereinek NLP által továbbfejlesztett módszerei, valamint azok gyakorlati alkalmazása a képzések során |
Önismereti képzés |
|
1. | 2002. Mediáció a szociális intézményekben. Személyiségfejlesztő foglalkozás (27 óra) |
2. | 2000. NLP Master Practitioner képzés (120 óra) |
3. | 2000. NLP practitioner képzés (120 óra) |
4. | 1997. Felsőfokú drámajáték-vezető szakképzés (90 óra) |
Kompetenciafejlesztési tapasztalat |
||
A képzés megnevezése |
A képzés megbízója |
Tréneri óraszám |
Kommunikációs tréning | Industrial Technique Kft. (2012.) | 16 óra |
Kommunikációs tréning | Rigler System Kft. (2013.) | 4 óra |
Kommunikációs tréning | Warema Magyarország Kft. (2012.) | 16 óra |
Kommunikációs tréning | Biokom Kft. (2012.) | 8 óra |
Kommunikációs tréning | ExxonMobil Üzletsegítő Központ Magyarország Kft. (2010.) | 8 óra |
Kommunikációs tréning | Pécs TV Kft. (2002. 2003.) | 8 óra |
Kommunikációs és tárgyalástechnikai tréning | Youth Origami Modellprogram (2012.) | 16 óra |
Kommunikációs és ügyfélszolgálati képzés | Tarr Kft. (2009. 2011.) | 16 óra |
Kommunikációs és ügyfélszolgálati képzés | PÉTÁV Kft. (2012.) | 24 óra |
Ügyfélszolgálati munkatársak egyéni fejlesztése, coaching | Tarr Kft. (2009. 2010. 2011. 2012. 2013. 2014. ) | 182 óra |
Értékesítési tréning | Tarr Kft. (2011. 2012.) | 32 óra |
Kommunikáció és befolyásolás | Sauflon Magyarország Kft. (2013.) | 16 óra |
Kommunikáció és befolyásolás | Tarr Kft. (2013.) | 16 óra |
Kommunikáció és befolyásolás | Kik Egyesület (2014.) | 4 óra |
Prezentációs tréning | MKB Bank ZRt. (2007.) | 8 óra |
Prezentációs tréning | Invitel Távközlési Zrt. (2010.) | 32 óra |
Konfliktuskezelési tréning | PTE – Illyés Gyula Főiskolai Kar (2011.) | 25 óra |
Konfliktuskezelési tréning | Pécsi Székesegyház Nagycsaládos Egyesület (2013.) | 30 óra |
Konfliktuskezelési tréning | TÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat (2013)Akkreditált PL-8712 | 30 óra |
Agressziókezelés kommunikációval | TÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat (2014) | 60 óra |
Ifi Mediátor – Iskolai mediációs képzés | TÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat (2014.)Akkreditált PL-8769 | 42 óra |
Mediációs esetmegbeszélés | TÁMOP-5.6.1./C-11/2-2011-0014 SZMÖRE pályázat | 16 óra |
A belső világ menedzselése – Stresszkezelés | Biokom Kft. (2007) | 8 óra |
Stresszkezelő tréning | E.On Hungária Zrt. (2008.) | 112 óra |
Stresszkezelő és szubjektív jóllétet fokozó tréning | Bonafarm Zrt. Bóly Zrt. (2011.) | 20 óra |
Stresszkezelő és szubjektív jóllétet fokozó tréning | Paks Város Önkormányzata. (2012.) | 8 óra |
Önismereti tréning | PTE – Illyés Gyula Főiskolai Kar (2010.) | 16 óra |
Írásos kapcsolattartók képzése | Pécsi Vízmű Rt. (1998.) | 16 óra |
Írásos kapcsolattartók képzése | E.ON Hungária Rt. ÉDÁSZ Rt. TITÁSZ Rt. (2000. 2001.) | 32 óra |
Írásos kapcsolattartók képzése | E.ON Hungária Rt. ÉDÁSZ Rt. TITÁSZ Rt. (2000. 2001.) | 32 óra |
Írásos kapcsolattartók képzése | Tarr Kft. (2011. 2012.) | 32 óra |
Telefonos ügyfélszolgálati tréning | ÉDÁSZ Rt. (1998. 2000. 2001.) | 90 óra |
Telefonos ügyfélszolgálati tréning | DDGÁZ Rt. (2000. ) | 16 óra |
∑ 950 óra |
Tréner és moderátor-fejlesztési tapasztalat |
||
A képzés megnevezése | A képzés megbízója | Tréneri óraszám |
Belső trénerek képzése Le a kalappal I. Le a kalappal II. Le a kalappal III. Szerelői akadémia Egy arccal az ügyfél felé A belső trénerek képzését követően coaching |
E.ON Hungária Zrt. (2000. 2001. 2002. 2005.) |
120 óra |
A fenti táblázatban referenciáink között csupán a jelentősebbeket tüntettük fel, részletes referencia listánk egy bővebb táblázatban olvasható.