Ügyfélorienáltság négy évtizedes tapasztalattal! Mi a titok? - Vezetőképzés | Forlong Bt.

Lépjen velünk kapcsolatba!
29 április 2015
Hozzászólás 0

Címke

Ügyfélorientáltság megtartása évtizedeken keresztül!

Nemrég egy nagyon régi üzleti partnerem ügyfélszolgálatosainak tarthattam tudásmegosztásos, tudásfrissítéses tréninget. A képzés legérdekesebb része számomra az volt, amikor arról beszéltünk, mi kell ahhoz, hogy valaki több évtized után is energikusan, erőforrással telten, tudja ezt a munkát végezni. Nos, a több évtizedes tapasztalattal rendelkező kollégák – volt, akinek négy évtizedes tapasztalata volt – három dolgot jelöltek meg:

  1. Jó vezető.                                                                                                                                                                                            
  2. Jó csapat.
  3. Szeressük a munkánkat és az embereket.

 

Mindezt egy ábrában így foglalták össze:

Nézetem szerint a tanulság a szervezetek számára, hogy a frontvonalon dolgozók csak akkor tudnak hosszútávon kiválóan teljesíteni, ha jól érzik magukat. Mese nincs, a szervezeteknek és a vezetőknek meg kell ismerniük, hogyan működnek az érzelmek, mi az, ami rombolja a munkatársak érzelmi jólétét és mi az, ami táplálja. Ez nagy paradigmaváltást igényel a szervezetektől, mert eddig azt hangoztattuk, hogy az érzelmeket ne hozzuk be a munkahelyekre. A mai paradigma: tanuljuk meg kezelni érzelmeinket.

Hozzászólás

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti: