9 október 2016
Kategória
Vezetőképzés
Hozzászólás 2

Címke ,

Nagy megtiszteltetés számomra, hogy küldöttként, a Forlong Bt. képviseletében részt vehettem a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara 2016. évi választásán. Természetesen a tréner mindenhol tréner, s így a tiszteletbeli elnöknek megválasztott dr. Kéri István előadásából is azt hallottam meg leginkább, ami a vezetőknek szól. A vezetés forradalma egy olyan területre, amivel a közeljövőben kiemelten kell foglakoznunk! – figyelmeztetett az elnök úr.  Természetesen, maximálisan egyetértek vele!
De miben is áll ez a vezetési, illetve menedzsment forradalom? Számomra a Spotify-os Henrik Kniberg agil-szakértő világította meg legjobban ennek a vezetés forradalma lényegét. Szerinte a gyorsan változó gazdasági környezetben azok a vezetők, azok a menedzsmentek lesznek sikeresek, akik egyensúlyban tudják tartani a munkatársak autonómia és iránymutatás iránti igényét!
 Forlong - vezetés forradalma
 
 
Nagy kérdés, hogy hazánkba begyűrűzik-e a menedzsment forradalom. Én azt látom a csoportvezetői tréningek előkészítése során, hogy a felsővezetők döntő többsége műveltsége/képzettsége révén tudja, hogy jön ez a forradalom, de a szíve mélyén még a bal felső szegmensre vágyódik: mindenki szép fegyelmezetten csinálja azt, amit mondok. Amire a tréningjeinken résztvevő középvezetők, frontvonali vezetők panaszkodnak, az leginkább a felsővezetők mikromenedzselése. Ugyanakkor a dolgozóktól gyakran hallom a következő mondatot: „mondják meg, pontosan mit kell csinálni, ahhoz biztosítsák a feltételeket és jól fizessenek meg!”
Szóval, van mit tennünk, hogy felkészülten érjen bennünket a forradalom! Mi a magunk részéről a frontvonali vezetők, középvezetők képzésével kívánjuk a felsővezetők munkáját segíteni.
Ahogy dr. Síkfői Tamás az újonnan megválasztott elnök hangsúlyozta: „nincs más út, mint előre”. A PBKIK kiemelt stratégiai célja, hogy sokrétű támogatást biztosítson a KKV-k versenyképességének, termelékenységének növeléséhez. Just do it! – szól az ismert reklám!
 
 Aki fel akar készülni a vezetés forradalmára, annak ajánljuk a “Légy az a vezető, akinek mindenki a csapatába akar tartozni!” képzésünket.
 
 
 
 

A vezetés forradalma – tisztújítás a PBKIK-ben” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Héder Sándor szerint:

    A párbeszéd biztos jól jönne a vezetésben és az online marketingben egyaránt!

  2. Némi analógiát fedezek fel a reklám forradalmával.
    A hagyományos reklám megmondta: mit vegyünk (esetleg azt is miért – pl. mert olcsó, mert megérdemeljük, mert az orrunkat is “tiszticcsa”.
    A korszerű online marketing viszont a párbeszéd során a párbeszéddel segíti azt, hogy azt végy, ami kell!

Hozzászólás

%d blogger ezt szereti:

Tisztelt Látogató! Honlapunk a felhasználói élmény fokozása érdekében - az EU jogi előírásaival összhangban - sütiket (cookies) használ. Csak akkor használja a honlapot, ha ezt tudomásul veszi, elfogadja. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás