előadás vezetőknek

5 kihagyhatatlan előadás vezetőknek

Vezetői tréningjeinken mindig ajánlunk előadásokat vezetőknek!

Azt is szeretjük, ha a vezetők ajánlanak nekünk, vagy egymásnak előadásokat. Számunkra az az érdekes, hogy milyen előadásokat tartanak érdekesnek a vezetők. A mai vezetőknek szóló előadások rövidek, egy-egy témát járnak körbe, autózások, dugók során végighallgathatók. A jó előadások arra is jók, hogy fejlődjön a vezetők előadói készsége, hisz ahogy arról írtunk, a vezetők egyre kevésbé hagyatkozhatnak a szervezet által adott hatalmukra. Egyre fontosabb lesz, hogyan tudják befolyásolni, meggyőzni, maguk mellé állítani a munkatársaikat.

Előadás vezetőknek – a Forlong Bt. ajánlásával:

A mai vezetőknek fontos feladata a munkatársaik fejlesztése

Tilo Schwarz előadásából egyértelművé válik, miért fontos ez. Először azt hittem, hogy nekünk, külsős trénereknek ez rossz hír. Ma már látjuk, hogy a frontvonali vezetők, középvezetők felkészítése a munkatársak fejlesztésére nekünk is nagyszerű lehetőség. Idén a legtöbb megrendelésünk ilyen jellegű programokból volt.

 Munkatársak fejlesztése

 

A szervezeti sikerek mögött mindig elkötelezett embereket találunk!

Olyan embereket, akik hajlandók többet tenni az elvártnál, azért mert elkötelezettek a cég küldetése, céljai, értékei mellett. Vezetőként ilyen elkötelezett embereknek kell lennünk, hogy a munkatársaknak példát tudjuk mutatni. Christopher Avery előadásából az is kiderülhet, hogy milyen folyamaton keresztül válhatunk elkötelezetté. Bővebben itt írtam a témáról.

A felelősségvállalás folyamata

 

Előadás vezetőknek: Mindenből tanulni

Tasa Eurich előadásából az derül ki, hogyan tudunk mindenből tanulni, főleg abból, amit az élet az “arcunkba nyom”. Vezetőként, főleg frontvonali vezetőként, csoportvezetőként, műszakvezetőként ez azért fontos, mert ott a tanulás elsősorban nem könyvből történik, hanem a mindennapi feladatok megoldása során! Az előadás megerősíti, még több szempontból megtámogatja, amit a tudatos tapasztalatszerzésről itt írtam.

 

Mindennapi jó szokások kialakítása

A jó csapatoknak jó szokásaik vannak, pl. a munkavédelmi eszközök használata, a munkahelyi rend megtartsa, a problémamegoldás, egymásnak való besegítés terén, hogy pár példát említsek.

Ha egy csapatnak jó szokásai vannak, akkor az új tagok azt fogják megtanulni.  Ha rossz szokásaik vannak, akkor pedig azt. Érdemes tehát megtanulni, hogyan kell szokásokat kialakítani. BJ Fogg előadásból ezt mindenki megtudhatja!

gyakorlatorientált vezetőképzés - szokások kialakítása - JB Fogg modellje

 

Előadás vezetőknek: A kellemetlen érzések kezelése

Frontvonali vezetőknek szóló tréningünkön állandó téma, hogy hogyan őrizze meg a vezető a nyugalmát. Ez saját, jól felfogott érdeke! Idegesen, stresszes állapotban a vezető óhatatlanul rosszabb döntéseket fog hozni, rosszabban fog kommunikálni, melynek hosszú távon negatív következményei lesznek. Nem lesz hiteles a munkatársai előtt. Dr. Joan Rosenberg előadása segíteni fog abban, hogy a vezetők jobban tudják kezelni a negatív érzéseiket, ezért jobban meg tudják őrizni nyugalmukat nyugtalan körülmények között.

kellemetlen érzések kezelése

 

Remélem, mind az öt előadás elnyeri olvasóink tetszését. Akit alaposabban érdekelnek ezek a témák, azoknak javaslom a Légy az a vezető, akinek mindenki a csapatába akar tartozni! vezetőképző programunkat.

Vélemény?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .