3 június 2015
Hozzászólás 0

A profitszerzés új útjai: a boldog munkás többet termel!

Mit mond a boldog munkás elmélet? A boldog munkás elmélet, vagyis a happy productive worker hipotézis többször is bizonyítást nyert a múltban. Staw és munkatársai már a 90-es években bizonyították, hogy a boldog munkavállalók jobb értékelést kapnak feletteseiktől, több támogatást kapnak munkatársaiktól és nem mellesleg magasabb fizetéssel büszkélkedhetnek. Az egyéni boldogságszint azonban viszonylag stabilnak tűnik, […]


29 április 2015
Hozzászólás 0

Ügyfélorienáltság négy évtizedes tapasztalattal! Mi a titok?

Ügyfélorientáltság megtartása évtizedeken keresztül! Nemrég egy nagyon régi üzleti partnerem ügyfélszolgálatosainak tarthattam tudásmegosztásos, tudásfrissítéses tréninget. A képzés legérdekesebb része számomra az volt, amikor arról beszéltünk, mi kell ahhoz, hogy valaki több évtized után is energikusan, erőforrással telten, tudja ezt a munkát végezni. Nos, a több évtizedes tapasztalattal rendelkező kollégák – volt, akinek négy évtizedes tapasztalata […]


15 április 2015
Hozzászólás  Érzelmi higiénia, érzelmi egészség – mi is az, miért is fontos? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Érzelmi higiénia, érzelmi egészség – mi is az, miért is fontos?

Érzelmi higiénia – mennyi időt szánsz rá? Több időt, energiát áldozunk a testünk karbantartására (hajunkra, bőrünkre, testünkre, fogunk fehérségére, súlyunkra,) mint az érzelmeinkre. Pedig a lelki higiénia, a lelkünk karbantartására, lelki sérüléseink gyógyítása hasonló fontosságú! Ha megsérül a bőrünk, azonnal tapaszt teszünk rá, ha fáj a fogunk, megyünk a fogorvoshoz, ha pattanásos a gyerek, visszük a […]


7 április 2015
Kategória
Vezetőképzés
Hozzászólás 0

Amikor nehéz nemet mondani

A jó vezető tud nemet mondani! Nagyon nehéz helyzetben van az a vezető, aki először néz szembe az elbocsátás kemény feladatával. Márpedig, ha valamely munkavállaló sorozatosan nem tartja be a cég előírásait, munkautasításait, mindazt, amit a munkaszerződésében vállalt, akkor a vezető nem tehet mást. Persze a beosztott ilyenkor szívhez szóló kifogásokkal hozakodik elő, melyek általában […]


30 március 2015
Kategória
Vezetőképzés
Hozzászólás 0

Gátlástalanabb tárgyaló akarok lenni!

Abban szeretnék fejlődni, hogy gátlástalanabb tárgyaló lehessek! Évek óta kérdezem a tárgyalástechnika kurzusaim résztvevőit, miben szeretnének fejlődni. Eddig az érvelés, kifejezőképesség, meggyőzéstechnika volt a divat a válaszok terén. Idén gyökeres változást tapasztaltam: először jelent meg, és tömegesen, a „gátlástalanabb, pofátlanabb, rámenősebb szeretnék lenni” válasz. Úgy néz ki, fiatalok körébe kezd begyűrűzni a politikai viselkedéskultúra. Kíváncsi […]

%d blogger ezt szereti:

Tisztelt Látogató! Honlapunk a felhasználói élmény fokozása érdekében - az EU jogi előírásaival összhangban - sütiket (cookies) használ. Csak akkor használja a honlapot, ha ezt tudomásul veszi.

Cookie (süti) szabályzat

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás