„Színvonalas kiszolgálás, elégedett ügyfél” Ügyfélszolgálati képzés
Kihívások az ügyfélszolgálati munkában:
Az ügyfélszolgálati munka jelentősége mit sem változott az elmúlt 10 évben. Egyre több cég alkalmaz automata ügyfélirányító rendszert a telefonos kommunikáció során, miközben az ügyfelek továbbra is arra vágynak, hogy megértő, segítőkész, élő emberek oldják meg problémáikat.
Jelentékeny kihívás az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak számára napi 8 órában mosolyogni, kedvesnek lenni, folyamatosan alkalmazkodni egymástól gyökeresen eltérő személyiségű ügyfelekhez és mindeközben szélsőségesen egyedi problémákat oldani meg, elnézést kérni a cég más egységei által elkövetett hibák miatt és kiköszörülni a cég hírnevén esett csorbát.
Ezt a széles kihívás sort, csak úgy lehet megválaszolni, ha az ügyfélszolgálati munkatárs megfelelő attitűddel közeledik munkájához, ügyfeleihez és munkaadójához.
Mivel foglalkozunk a képzésen?
Alapfokú képzésünkön ezt az attitűdöt járjuk körül, erről alakítunk ki közös értelmezést a résztvevőkkel, s erre építjük azokat az alapvető kommunikációs ismereteket, amelyek nélkülözhetetlenek a hatékony ügyfélszolgálat működéséhez. Képzésünk alapvetően csoportmunkákra, rövid elméleti blokkokra épül és szerepjátékokkal egészül ki.
Hívjon bennünket vagy írjon nekünk, hogy kidolgozhassuk az Ön cége, csapata számára legkedvezőbb programot!
Telefon: Héder Sándor +36-30-9578-515
E-mail: forlong@t-online.hu
Az V. Ügyfélszolgálati Konferencián elhangzott előadásunkat megnézheti, meghallgathatja itt: Énképek és érzések.